Știu că unele autoturisme NU vin din fabrică cu roată de rezervă. Vin cu kit de pană… Urât, nu?
Părerea mea este că DA!
În fine…
Și autoturismul meu din 2004 😁, tot cu kit de pană a venit. Și am cumpărat o jantă, o anvelopă și aia este. Mă simt mai bine când știu că am o roată în portbagaj față de a merge cu o sticluță după mine 😊 Părerea mea…
Cu ce anvelopă este bine să ai echipată roata de rezervă?
În cazul acesta, am observat că părerile sunt împărțite. Unii vor să-și cumpere anvelopă de vară. Îi și înțeleg de ce vor așa 😊 Pentru că vara, în anumite județe din țară, rezistă 10 luni din 12. Iar în alte județe (ghicește în care…), 4/5 luni. Pentru acești conducători auto, le recomand, o anvelopă de iarnă pentru roata de rezervă 😊 Am și o explicație pentru asta: Probabilitatea de a face o pană iarna, este mai mare ca probabilitatea de a face o pană vara 😁
Am zis bine?
În caz că nu am explicat cum trebuie, aș mai avea o variantă: Vara, poți circula cu o anvelopă de iarnă! Nu te amendează nimeni. Dar iarna? Dacă circuli cu 3 anvelope de iarnă și una de vară și mai ești implicat și într-o tamponare… Cam nasol, nu?
Când ai verificat ultima oară roata de rezervă?
Da! Când?
În sensul să-i mai bagi aer frățică… Dacă s-a desumflat? Când ști că s-a desumflat?
Personal, de fiecare dată când vreau să fac un drum lung, opresc la vulcanizare, și reglez aerul din roți 😊