Mai toți mecanicii declară că sunt de căcat!
Dar trebuie să ai și o bază în spate înainte să declari asta. Iar ei, nu au avut 😁
Ca să încep cu începutul, vreau să-ți explic simptomele înainte de utilizare 😊
Fluctuații ale motorului la relanti:
Mai pe românește: După ce se ridică temperatura motorului la 90 de grade și ajungeam la semafor, vedeam turația motorului cum urcă și coboară pe un ritm calculat. Adică, funcționa câteva secunde normal, pe urmă creștea în turații pentru 2/3 secunde iar mai apoi revenea la turația normală.
Când a început să facă așa deja mă gândeam: “Ce dracu este asta?”; “Un motor nu trebuie să facă așa…”. Am zis atunci: “Asta este…” și am încercat ceva aditivi pentru benzină. Clar este de la benzina din România (am zis eu). Mașina fiind adusă pe roți din Nemția 😊 În fine…
Ceea ce m-a surprins pe mine este următorul lucru:
1) Cu acest aditiv a funcționat primele două plinuri de carburant.
2) Cu acest aditiv nu a funcționat nici în ruptul capului.
3) Iar cu acest aditiv, și-a reglat motorul meu turația la relanti de numa numa 😁
Recomand varianta numărul 3 pentru benzină. Chiar dacă te costă un pic mai mult, își merită fiecare leuț 😊
Și mai ști vorba aceea: Până nu dai cu capul, nu ai de unde să ști 😊