Dacă aș încerca să prezint chestia asta ca prezentatoarele TV ce au fost mai de mult, cu vânzarea de inele, chestii de curățat și mai știu eu ce minuni (pe scurt: TELESHOPING), aș începe așa:
Varianta 1:
Îți dorești să ai toate informațiile de care ai nevoie în timpul unei zile?
Abonează-te la newsletterul nostru 😁
Varianta 2:
Nu-ți mai pierde vremea cu căutatul… Îți dăm noi pe mail tot ce vrei să ști 😊
Hai cu e-mailul în bula noastră. Nu vei regreta….
Acum, parcă îmi este dor de urlătoarele acelea de la televizor 😁 Ce mă mai distram când suna lumea și înjura LIVE pe post 😂 Pfu… În fine. Nu despre asta am vrut să vorbesc 😁
Vreau să vorbesc despre aceste Newslettere, ce îți mănâncă spațiu în cutia poștală digitală 😊
Vreau să te întreb următoarea chestie:
1) Sunt bune de ceva?
2) Le deschizi pe toate pe care le primești?
3) Sunt enervante?
Te întreb pentru că vreau să știu 😊 Mă gândeam să le implementez și eu.
Dar până a le implementa, pentru mine cel puțin, aceste Newslettere sunt foarte enervante pe parcursul unei zile. Nici nu îți verifici bine ecranul telefonului să vezi dacă a mai scris soția ceva sau cine te-a mai sunat și îți apare un e-mail din ăsta ce te anunță de nu știu ce reducere la blendere. Pe bune?
Eu înțeleg rolul unui astfel de Newsletter dar las-o dracu… Formulările mi se par un pic aiurea. Dacă faci reducere la acel produs (sau la mai multe) și vrei să afle poporul, sunt de părere că un singur email pe zi, face cât 1000 de astfel de emailuri.
Eu găsesc, 2-3 emailuri, de la comercianți, cu reclamă la același produs. Păi este frumos, domnilor?
Am declarat că mă gândeam să implementez și eu chestia asta pentru blog. De fiecare dată când se postează un articol să trimită un e-mail. Dar când am văzut că toate “cutiuțele” acestea digitale zise: E-mail, mai toate cer cașcaval… Zic că este de ajuns doar cu rețelele de socializare, nu?
Îmi fac costuri suplimentare degeaba și nu cred că au un rost 😁 Plus că: Dacă mie nu îmi plac, de ce aș implementa eu chestia asta pentru tine?