Oare de ce se face atâta mișto de Insula Iubirii?
Încă o dată se întâmplă chestia asta… Băi, nu-i rău, dar suspectez de colaborare.
Hai să-ți explic cum o gândesc:
Hai să zici că firmele mari (ex: eMAG, Kiss FM, Antena 1) au contracte de publicitate sau ceva asemănător cu agenții de publicitate.
Ce fac agențiile de publicitate? Nu știu exact dacă se vorbesc între ele, dar aș expune cele două variante ale mele.
Varianta 01: Dacă aproape toate firmele mari sunt înscrise la aceeași agenție, este foarte simplu să te gândești la o astfel de acțiune. Pentru că TU centrezi și tot TU sari la cap…
Varianta 02: Dacă nu sunt toate la aceeași agenție de publicitate, sigur s-au sunat ca să se anunțe și să se stabilească o zi când să se execute o asemenea treabă.
Mi se pare prea pe față așa și într-un timp foarte scurt. Cum pana mea să observe toți ăștia cu afacerile lor că s-a comentat foarte mult la pagina Netflix? Pentru noi, abia ne afișează panarama aia de algoritm ceva, iar pentru ei să afișeze altceva?
Înțelegi unde bat? Mi se pare foarte bine organizat…