Eu nu pot să înțeleg, de ce firmele producătoare de orice (nu sunt rasist), aleg ca și variante de publicitate platformele de socializare sau poate chiar Google-ul?!
Cu toate că logic, o firmă mare se îndreaptă către o agenție de publicitate 😊 Așa-i mai simplu, nu? Dar chiar dacă merg în această direcție, tot au mențiuni.
Ce înseamnă că au mențiuni?
Păi este foarte simplu 😊
“Mi-aș dorii să-mi fac publicitate prin Google și Instagram”
Înțelegi ce zic?
Păi ce este asta?
Iar dacă le menționezi tu, de alte site-uri, am impresia că fug ca dracu de tămâie 😁 Observ pe blogurile mari din România. Foarte puțină publicitate, câteva articole sponsorizate iar în rest, materiale angro. Băi și au trafic lunar pe blog aproape 1 milion de oameni. Regele are peste 1 milion. Și totuși, în materie de publicitate, firmele NU aleg să-și facă reclamă pe site-urile ce au trafic. Ei aleg mai mult rețelele sociale. Oare de ce?
Să fie oare prețul?
Oare cei ce au trafic mare pe site-urile lor au prețuri foarte mari și NU se pot atinge firmele mari de ei? De ce puii mei nu apelează și la astfel de site-uri?
Mă întrebam și eu… Văd o schimbare, văd o modificare ce începe să mă irite…